Take IT Studio!Action & adventure
Immerse yourself in two intense narrative horror experiences where escape is the ultimate goal. In The Green Light, break free from a soul-crushing job as a mysterious radio voice guides you toward a distant lighthouse. Then, race against time in There's a Gun in the Office as you try to outsmart your captors over five days without leaving a single trace behind. Do you have what it takes to survive the mind's darkest depths and find your freedom?