Kanjozoku Game - レーサーCar Racing & Highway Driving Simulator Games
Explore an amazing world of racing by acquiring new legendary cars and by completing fun challenges ! It is in your best interest to climb the racers ladder up and reach top 1 ! You are in charge of the transmission, you are the real racer everybody is afraid to compete against! Kanjozoku Game レーサー : ● 90s Osaka Kanjo Illegal street racing. ● Feel like a street racer and drive on japanese autobahns. ● True 90s and 2000s JDM Cars to drive and tune. ● Engine Tuning: Internals, Turbochargers, ECU, Fuel, Intake, Exhaust, etc. ● Engine Swaps: 2JZ, RB26, VQ35, 4AGE, B16B, 13B, LS3, SR20, CA18, and much more! ● Body Tuning: Bumpers, Hoods, Fenders, Lights, etc. ● Suspension Tuning: Wheels, Rims, Tyres, Camber, Coilovers, Spacers etc. ● Load custom vinyls/liveries to the car. ● Drift with RWD and AWD cars. ● High Speed Police Chases.