Army of Ruin
Army of Ruin is an auto-shooter in which you guide legendary heroes on a quest to defeat the Armies of Evil. Countless Foes Get hold of a deadly arsenal capable of slaying hundreds of enemies in seconds, and you may have a shot at defeating the fearsome Army Generals! Power in your own hands Use the unique skills of each hero to turn the tides when they least expect it. Enhance your trinkets and equipment and find powerful combinations that will evolve your weapons beyond their limits! Upgrade your arsenal Level up your skills between missions and test new combinations as you keep earning rewards, unlock new equipment to become even more powerful and face the hardest quests. Hundreds of challenges await you! Quick and thrilling experience Army of Ruin has been designed to offer a quick and thrilling game experience, while also focusing on simplicity and fun. Get ready to enjoy the game for hours!