Pyramids and Aliens: Escape Room
Your former mentor has disappeared inside an ancient Egyptian pyramid. Will you be able to find him? Pyramids and Aliens is an escape room game that will test your skills as an archaeologist. Solve puzzles, find clues, and reveal the secrets of the pyramid. Spoiler: it was not built by humans! Will you be able to find your mentor and come back alive? FEATURES: *The game's puzzles have been designed by expert escape room game creators. *Explore both an ancient Egyptian pyramid and a strange alien temple! *Find out what really happened with your mentor. It seems that he was able to reach an alien world somehow...