Bit Orchard: Animal Valley
UPGRADE YOUR ORCHARD Sell your apples to earn money and improve your orchard. Expand your land and find new secrets. Who knows, maybe you'll make new friends along the way... RETRO GRAPHICS Enjoy a trip down memory lane, with stylized 2D graphics, resembling old Game Boy titles. If you love pixel art games, you shouldn't hesitate to try out this charming game. CHIPTUNE MUSIC You’ll hear a few catchy tunes to improve on your adventure. You can swap between tracks, whenever you go back into your room, for some much-needed rest.