Deluxe Theme Pack
Welcome to the fantastic world of Bit Orchard: Animal Valley! Thanks to the Deluxe Theme Pack, you can change the colors in a brand new mode. Additionally, the DLC includes nice gifts: 10 seeds and 100 coins.