I Have No Mouth, and I Must Scream
FIVE DAMNED SOULS Buried deep within the center of the earth, trapped in the bowels of an insane computer for the past hundred and nine years. Gorrister the suicidal loner, Benny the mutilated brute, Ellen the hysterical phobic, Nimdok the secretive sadist, Ted the cynical paranoid. ONE CHALLENGE The adventure plunges you into the tortured and hidden past of the five humans. Delve into their darkest fears. Outwit the Master Computer AM in a game of psychological warfare. Disturbing, compelling. An adventure you won't easily forget!