SILENT HILL f - Deluxe Upgrade
Deluxe Upgrade for SILENT HILL f. Deluxe Upgrade Contents: - Digital Artbook *1 - Digital Soundtrack *1 - Pink Rabbit Costume *2 *1 The Digital Artbook and Digital Soundtrack are included in a bonus application. Contents cannot be downloaded from the application in a selected format. *2 This costume changes Hinako's appearance. To apply this costume, access a Hokora in the game and select Change Costume from the menu. Note: The main game for SILENT HILL f is not included. All other content comes included in the SILENT HILL f - Deluxe Edition. Please be careful to avoid redundant purchases.