MY HERO ONE'S JUSTICE 2 Pre-Order
Pre-order MY HERO ONE'S JUSTICE 2 and get the following content: - Early unlocks of Nomu and two other playable characters - 4 additional in-game customization items The "Nomu" above differs from the normal version of the character. The Nomu bonus may be released at a later date. Bonus for purchasing the previous game, MY HERO ONE'S JUSTICE: - Special customization item set for Izuku Midoriya The special customization item set for Izuku Midoriya bonus may be released at a later date. To receive the bonus for purchasing the previous game, you must have save data from MY HERO ONE'S JUSTICE. MY HERO ONE'S JUSTICE 2, the over-the-top follow-up to the smash hit 3D arena fighter MY HERO ONE'S JUSTICE, makes its heroic debut! Make full use of characters' Quirks as you clash head-to-head in epic battles across huge arenas!