Path of Exile 2 (Game Preview)
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game. Path of Exile 2 is a next generation free-to-play Action RPG created by Grinding Gear Games. Journey across the deadly continent of Wraeclast, meeting multiple immersive cultures while facing off against evil in many forms. Path of Exile 2 features twelve character classes, 240 Skill Gems, hundreds of equipment base types, a six-act campaign, more than a hundred unique boss fights, a deep endgame system and so much more. Play with your friends without losing any progress with couch co-op, cross-play and cross-progression on all available platforms. Full details on the latest status of the game, how you can give feedback and report issues can be found at pathofexile2.com.