Arc GamesStrategy
Build bases, lead an army of robots, and squash alien brains in this radical hybrid between RTS and third-person shooter. Join a duo of quirky heroes on a mission to save Earth, destroy an evil corporation, and complete their comic book collection. CHIP ‘N CLAWZ VS. THE BRAINIOIDS A story campaign of 23 unique missions spanning from Earth to the Mothership. Solo, Online co-op, Split-screen co-op, PvP, PvE missions. 3 boss battles, dozens of upgrades, hundreds of collectibles. GOING UNDERGROUND DLC A brand new story campaign and additional PvP+PvE maps. 7 new enemy types, 4 new HQ Mods, 2 new Statuses, 1 new boss. All new content compatible with the base campaign: mix ‘n match!