Kanjozoku Game & Buried Alive
Kanjozoku Game & Buried Alive Bundle merges intense street racing with gripping survival horror, offering a unique blend of speed and suspense. Whether you’re weaving through night traffic or fighting for your life underground, this duo delivers raw adrenaline on every level. Kanjozoku Game places you in the heart of a fast-paced world where underground drivers push their vehicles to the edge on dark, winding highways. Customize every component of your car, test your reflexes at high speeds, and rise through the ranks in a setting where control means everything. Buried Alive plunges you into a terrifying struggle for escape, where every choice matters. Trapped in an unknown location, surrounded by threats and uncertainty, you must explore, solve, and survive against the clock in a race no machine can win. This bundle challenges both your nerve and your skill—two games, two extremes, one unforgettable ride.