S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Standard to Ultimate Upgrade
How to Upgrade Standard to Ultimate Edition To ensure a smooth upgrade and avoid issues with your license or save data, please follow these steps carefully: - Select the "Upgrade" Option: Choose the specific "Upgrade" option for the desired edition (e.g., S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Standard to Ultimate Upgrade). This ensures additional content is added to your existing game license. - Avoid Purchasing a New Edition: Do NOT buy a new edition of the game separately. Purchasing the game again instead of upgrading can cause errors with your game license and save files. - Regarding Refunds: Please be aware that getting a refund after playing the game may result in losing your progress or access to the game. To avoid any problems, we strongly recommend you review the Store refund policy before purchasing. Upgrading from the Base Game to the Ultimate Edition of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl unlocks all Deluxe and Ultimate content, including: Weapons: - PTM pistol “Monolith” (campaign only) - AR416 “Monolith” (transferable to multiplayer) - Integral-A SMG “Riemann” (campaign only) - Lavina SA Assault Rifle “Gabion“ (campaign only) - M701 Sniper Rifle “Hunter” (transferable to multiplayer) - M860 Shotgun “Monolith” (transferable to multiplayer) - Rhino Revolver “Model Competitor” (transferable to multiplayer) - Viper “Monolith” SMG (transferable to multiplayer) - Fora-221 Assault Rifle, “Lullaby” (transferable to multiplayer) - D12 Smoothbore Shotgun, “Margach D12MT” (transferable to multiplayer) Suits: - SEVA Suit, “Wanderer” modification (transferable to multiplayer) - SSP-100M SIRCAA Suit (transferable to multiplayer) - Ultra Lightweight Mercenary suit (campaign only) - Ward Exoskeleton “PSZ-21W Shturm” (transferable to multiplayer) Additional Content: - Season Pass: includes two future expansions and all upcoming DLCs - Bonus Side Quest - Official Artbook and Original Soundtrack Set application.