Knock on the Coffin Lid
In Knock on the Coffin Lid you wake up in a cold crypt a thousand leagues from home, devoid of memories of what has happened, and in the company of an enigmatic stranger. To return lost memories you will have to examine the dark secrets of your own death, form unexpected alliances and carefully plan your route. RETURN HOME Set off on a journey across three mysterious regions in order to return home and untangle a web of deadly intrigues. On your way you will meet many new friends – as well as those who only want to appear as such. CHANGE THE WORLD Decide what your world will look like after you ascend to the empty throne of the Northern Gate. Will the goblins remain slaves, or will they rule over the orcs in the Crimson Steppes? Will the elves be wiped from the face of the earth? Who will become the dominating force in the Northern Gate? SMITE YOUR ENEMIES Collect powerful artifacts, build unbeatable decks and fight the leaders of factions that try to dispute your authority. UNRAVEL THE HEROES’ SECRETS Learn the secrets of the three main heroes and their antagonists. Unlock 12 original subclasses in order to appreciate the depth of the game play and enliven your game experience.