Highway Police Simulator: S.W.A.T. Edition
This bundle combines Highway Police Simulator and the brand-new S.W.A.T. – Caminora Police DLC into one complete law enforcement experience. Put on your uniform and step into the role of an American police officer. Get to know the nerve-wracking daily life of the Highway Patrol, patrol the highways and cities of Caminora, solve thrilling cases and decide for yourself what kind of officer you want to be. Chase suspects through chaotic traffic, investigate accident scenes and make decisions that shape not only the outcome of the story, but the entire world around you. But when regular patrol work is no longer enough, it's time to call in the special unit: With the S.W.A.T. – Caminora Police DLC, you deploy alongside your team to the most dangerous operations in Caminora. Face brand-new challenges like bomb disposal and hostage rescue, take the wheel of the tactical response vehicle ARES and prove that you can keep a cool head even under extreme pressure.