XDefiant
XDefiant is a free-to-play, first-person arena shooter where you compete to be the best in fast-paced online matches. The Assassins lurk in the shadows of Season 3 as the latest faction in XDefiant. Use their new abilities to track enemies and join the fight for the greater good with this new faction. Season 3 brings new maps, weapons, challenges, Prestige, and much more! Customized Loadouts Choose from a large arsenal of weapons, attachments, and devices to optimize the way you play. Combine any weapon with any faction and unlock new options as you play to perfect your playstyle. Factions Factions are drawn from iconic Ubisoft worlds and represent distinct classes, each with unique abilities and ultras. Choose any character from any faction to assemble your team. Change your faction at any point during play to adapt to your strategy. Maps, Modes, and Mayhem Play in a diverse range of familiar maps across several different arena and linear modes including Zone Control, Escort, Occupy, and more. Fight in casual matches or climb the tiers in competitive ranked mode. New Content Every Season Every three months will bring a new season that includes a brand-new faction, new characters, new maps, new weapons, new cosmetics, and events. We're introducing an additional challenge for Season 3: Prestige, which is a new progression path for the most dedicated players to unlock and display. As a live game, XDefiant will continue to deliver an exhilarating experience season over season with a wide variety of fresh and fun content.