Musical Memory: Cats Matching Band
Matching cards is pure fun in this musical memory game! Create songs as you play, gather fans, reveal cards, earn extra moves, and make your band shine. Every time you match a pair, a musician steps onto the stage and the soundtrack evolves — turning gameplay into music. Manage a growing band of adorable musician cats across 15 levels with progressive difficulty, rising from small stages to big performances on a cozy feline tour. Chain consecutive matches to build powerful combos, pushing your skills to the limit as you aim to clear each level with all 3 performance stars. Every run features a randomized deck, and at the end of each level you unlock a new card, unlocking new musician cards, as well as new ways to play.