SpotCat vs The Cheddar Mafia In Space
SpotCat vs The Cheddar Mafia In Space is a thrilling "Find-the-Difference" game with a hidden object twist. Cheese on Earth wasn’t enough... now The Cheddar Mafia is after the MOON! Can SpotCat foil their most ridiculous plan yet? Explore vibrant, hand-drawn scenes from distant galaxies, spot the subtle differences, and stay sharp—mafia rats can appear when you least expect it. Your mission? Find all 25 mafia rats, solve every scene, and bring justice to the universe! Perfect for players who love visual challenges, lighthearted mystery, and clever surprises. Join the hunt. Save the universe. Spot every difference!