Shiro
Holo and Shiro are twin sisters who travel the world since childhood in search of adventure. Once they were attacked by the evil witch Satella and took Shiro to her gloomy cave. Now Holo has to find his sister. Help Holo find her sister. Overcome a dense forest, an ancient temple, dangerous dungeons and destroy enemies in this pixelated adventure platformer!