Word Sudoku by POWGI
It's Sudoku with words! Place letters in the grid according to normal Sudoku rules and one row or column will spell the word. Of course, you can switch back to number mode if you prefer. Word Sudoku by POWGI includes 300 unique and beautifully symmetrical Word Sudoku puzzles, graded for difficulty from beginner to expert.