The Rails are Yours in Train Sim World 5! Take on new challenges and new roles as you master the tracks and trains of Los Angeles with the USA Regional Edition! Learn the art of steam, diesel and electric traction with the intuitive TRAINING CENTER. Get to grips with the fundamentals of train operation before taking your newfound skills onto American rails! The Sun-soaked tracks of the SAN BERNARDINO LINE play host to Metrolink movements. With the sleek MP36, hustle connect the sprawling Greater LA metropolis and run to the foothills of the Cajon peaks. A new way to play! CONDUCTOR MODE puts you into the role of a guard/conductor on any service. ROUTE HOPPING: fast-travel across routes to catch the action at any station. LIVE MAP: Get a birds-eye view of any route, become familiar with station locations. With CREATORS CLUB, PHOTO MODE and more, embark on your own journey, in your own way. Certain features of the game, including online communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, “child” means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 5 FAQ'.