Stylist Girl
Create tons of incredible fashion design looks for your clients and find them the perfect outfits for their big events! Welcome to Hollywood, the fabulous land of VIPs! Here, fashion rules, and all the amazing celebrities and fabulous models need to look their best to maintain their star status. That's where you come in - you're the stylist to the stars! Everyone's talking about the incredible looks you created at the latest red carpet event! Your awesome reputation in fashion design is already bringing you fame and fortune! Lots of girls are heading to your stylist salon for fabulous fashion makeovers. Choose the perfect dress or outfit, add gorgeous accessories and fabulous shoes to complete the look! And don't forget to pick out a new hairstyle for your clients and make sure their nails are absolutely perfect! Features: - Open up your very own stylist salon and become famous! - Style and dress up your clients in glamorous outfits! - Help your clients get the prettiest makeovers the world has ever seen! - Make sure their nails are perfect and complement them with rings and bracelets! - Get your celebrity models amazing new hairstyles! Whether you're already a makeover fan or new to the genre, this game is bound to leave you amazed!