SpotCat vs The Cheddar Mafia In The Americas
SpotCat vs The Cheddar Mafia In The Americas is a thrilling "Find-the-Difference" game with a hidden object twist. The notorious Cheddar Mafia is spreading chaos across the Americas, and only SpotCat can stop them. Explore vibrant, hand-drawn scenes from different countries, spot the subtle differences, and stay sharp—mafia rats can appear when you least expect it. Your mission? Find all 25 mafia rats, solve every scene, and bring justice to the continent! Perfect for players who love visual challenges, lighthearted mystery, and clever surprises. Join the hunt. Save the Americas. Spot every difference!