Shantae: Half-Genie Hero
Shantae embarks on her first full HD adventure! When a mysterious crime wave sweeps Sequin Land, it’s up to Half-Genie Hero Shantae to save the day! Use Shantae’s devastating Hair-Whip Attack to send monsters flying, or Belly Dance to transform her into more powerful forms! Topple the masterminds behind each criminal caper and prepare for the ultimate showdown against Shantae’s arch nemesis - the bodacious buccaneer Risky Boots!