Secret Paws - Cozy Apartments
Solve feline-themed hidden object challenges in cute cube-shaped isometric apartments! Find the hidden kitties around the apartment! Secret Paws - Cozy Apartments is an isometric hidden object game themed around cats and colorful little rooms. Explore unique, adorably decorated cube-shaped bedrooms, kitchens, living rooms, bathrooms and more as you search for dozens of cleverly obscured felines lying around each stage. By finding all the cats in an apartment, you’ll clear the stage and unlock the next. Secret Paws - Cozy Apartments is calm, casual and therapeutic with a soothing soundtrack to match, making it the perfect “anytime” experience!