Incremental Epic Hero 2
Incremental Epic Hero 2 (IEH2) is the sequel to the original Incremental Epic Hero. Don’t worry if you haven’t played the first game - you can fully enjoy this one without any prior experience! This game is an Incremental/Idle RPG crafted by a Japanese developer. After 2.5 years of Early Access (beta tests), we are thrilled to announce its full release! With countless updates based on feedback and ideas from our players, this game has been polished to its current state. We hope you enjoy it! Explore the World of IEH2! In IEH2, you control six unique heroes as they adventure through a vast fantasy world. With over 1,000 hours of gameplay content, the journey never truly ends. Dive in and explore the immersive world of IEH2 at your own pace - it’s a game designed to grow with you. Automated Battles Your heroes automatically move, attack, heal, and perform other actions, ensuring nonstop battles! By progressing through Rebirth, you can eventually manage all heroes simultaneously in the background. With over 100 unique monsters, 200+ pieces of equipment and items, and countless quests to complete, an exciting journey awaits! A Vast World Map The expansive world of IEH2 is filled with colorful monsters, including slimes, bats, unicorns, and more. Each area and dungeon features prestige mechanics, keeping your adventures fresh and exciting, no matter how many times you revisit them. Town Building Build various structures like the "Statue of Heroes," "Cartographer," and "Alchemist's Hut" to upgrade your game’s functions. Design and grow your own personalized town! Rich Gameplay Elements: Share unique skills among your six heroes to create dynamic strategies. Capture over 100 monsters and enhance their abilities through leveling up to strengthen your team. Brew dozens of potions through alchemy and empower your gear endlessly with enchanting scrolls. Collect, enhance, and refine over 200 pieces of equipment and items to bolster your heroes’ power. Rebirth your heroes to gain powerful progression boosts, starting fresh but stronger each time. Prestige the entire world through Ascension, unlocking even more content and stronger boosts. Challenge yourself with brand-new, high-stakes battle modes.