Heirs of the Kings
When Laura, a girl who has lost her memory, is being pursued by unknown soldiers, Grant enters in action to protect her only to find out about the danger the world is in from the Forces of Darkness, and sets off on a journey. How can Laura use such high-level magic? This is a story of destiny, and encounters between those with the blood of the rulers in them! Strengthen character abilities as you desire with unique Soul Maps, and customize weapons to be prepared for turn-based battles. Arenas are available around the world to test your strength and tactics!