Foot Clinic: Complete Edition
Step into the shoes of a doctor and podiatrist as you indulge in the foot clinic experience. Scrub, scrape, pluck, and pull all kinds of feet. Features: - 12 essential tools for treating and beautifying feet - 2 premium tools for extra treatments: perfume and fish tank - new skins: Tweezers Pro, Pedicure Pliers Pro, Toenail Pro, Foot Care Cream Pro, Thorn Tweezers Pro, Soap and Flusher Pro - 4000 coins to upgrade your clinic faster - mechanics of squeezing pimples, cutting nails, cleaning, shaving and much more - lots of patients with various foot problems - testing and vaccinating sick clients - available tool skins to make the game even more funny - equipment, furniture and decoration upgrades Perform foot treatments for conditions like calluses, corns and ingrown toenails. Each patient presents a new problem, so you'll never get bored of your work! When you're ready to take a break, head to the on-site nail salon for a pampering session. Give someone's feet the attention they deserve with various nail polishes, tattoos, and foot mask.