Find Love Or Die Trying
Welcome to Find Love or Die Trying, a dating show where ending up single means ending up dead! Will you find love? Or only score a date with death? Not sure why you'd sign up for this, but now that you're here, you've got 7 days to get one of the lovely ladies on your tropical island getaway to fall in love with you. If she's willing to put a ring on it, you're both free to leave. If not, well, it's in the name of the show. Get ready for filming the first episode! Features: * 4+ hours of Visual novel gameplay * 6 breathtaking romance options * Branching choices and consequences * 8 unique endings * Original story, art, and music * Play as any gender The game includes both the base game as well as the fan pack, so you could consider it a "Deluxe Edition" on this release. The fan pack includes: - Behind-the-Scenes Concept Art - 30+ HD wallpapers that feature your favorite moments and locations from the game! - 40+ Songs from the Official Soundtrack!