SQUARE ENIX CO., LTD.Role playing
Includes the full game, "Additional DLC Sets", and unique costume for Ruff. [Purchase Bonus] ・Green Slime Shield *This bonus item can be received from the "Claim Special Rewards" menu in-game. [Contents] ・DRAGON QUEST VII Reimagined base game ・DRAGON QUEST VII Reimagined "Additional DLC Sets" Additional DLC - The Road of Regal Wretches Additional DLC - Luminary's Livery Additional DLC - Jam-Packed Swag Bag ・White Wolf Costume (Appearance changing costume for Ruff) *After the launch of DRAGON QUEST VII Reimagined, the "Additional DLC Sets" and each additional DLC will also be available for individual purchase. Please be careful to avoid making duplicate purchases. *Some items in the additional DLCs can also be obtained by progressing in the game. *To play The Road of Regal Wretches, you will need to progress in the game and unlock the battle arena. *The Road of Regal Wretches can be accessed by talking to the She-Slime at the battle arena reception desk. *Contents such as the costumes and items can be received from the "Claim Special Rewards" menu in the game.