Cynthia: Hidden in the Moonshadow
A third-person stealth adventure game focused on the story of the Moonshadow Huntress: Cynthia Stranborg. Take control of the young adept and learn new stealth skills during your journey. Find out what happened in the home village and follow your desired path to rescue the ones you love the most. Travel through Tesana Valley to find a secretly hidden missing piece of artifact to enhance your bow. The Dark Power is coming from the north. You need to destroy the source of this power before it's too late. You are the last one that can reach that destination. At least you need to try, for your loved ones!