Cute Puppy Academy: Friends Pack
Welcome the newest trio of energetic companions to your Cute Puppy Academy! With three unique breeds joining your training grounds, this bundle is packed with charm, playfulness, and plenty of tail-wagging fun. Teach your pups adorable tricks, develop their skills, and keep them happy with lots of grooming, feeding, and cuddles. Take them on joyful walks through a lively park full of surprises, mini-games, and activities that challenge their agility and strengthen your bond. As your academy grows, expand it with new kennels, toys, and upgraded training spaces to create the perfect home for every puppy in your care. Build your reputation as the ultimate trainer and enjoy watching each pup thrive under your guidance. This bundle includes three delightful DLCs: Beagle Training Pack, Basenji Training Pack, and Bull Terrier Training Pack.