Can Touch This DLC Rebuild & Reconstruct! Take matters into your own hand. Almost literally. With the help of your new, trusty hammer, it's time to redecorate like you've never done before. Refurbish walls to your heart's content, changing their features and decor as you see fit. Decide where to put trash cans or where to move the cash register to. Direct the crowd. Show your customers the right way to orderly queue without taking too much space. It's time to take interior customisation to a completely new level. Paint & Spray! No need to stare at an empty canvas any longer! Grab your spray can and add a little personal touch to any surface you can lay your hands on. With adjustable scale and rotation, you can spray anything from large murals to tiny easter eggs hidden somewhere in the corners of your station. Combine existing decals with each other, creating even more elaborate and complex pieces of art. And whenever you start feeling like you're running out, more designs lie hidden all around for you to unlock! Warehouse & Workshop Did you ever feel like your station was missing something? That flair didn't quite measure up to par when looking beyond your main building? Have no fear for the future is here. From tables to desks to banners and lights, your Warehouse and Workshop now possess a full suite of purchasable customisations! Make the diamond in the sand shine even brighter than before. Let the party begin There is nothing like a cool night party in the middle of nowhere. When the normal customer traffic goes down, this might be another revenue stream to open up. Create a great party spot to attract people, offer them interesting products and cater to their needs. The more successful your parties and the more the partygoers are satisfied, the more money you earn and the bigger the party.