Blades & Wands Bundle
This bundle combines the thrill of beat-em-up with the charm of a 3D adventure puzzle game, providing a diverse and engaging gaming experience for players of all preferences. This bundle contains two games: Shing! - Slice through demons with a kickass ninja or team up with friends in 4-player co-op. Enjoy intuitive controls or classic button mashing. Master the freestyle combat system, switch characters on the fly, and face epic bosses for an ever-thrilling experience. Harmony’s Odyssey - Adventure Puzzle start your odyssey through mythical lands with over 100 dioramas. Solve cozy puzzles, meet mythical creatures, and experience their lives in detailed biomes. Engage in charming mini-games, from puzzle challenges to 'Dragonmice Dungeons.' Enjoy a chilled-out atmosphere with magical treasures to unlock. Unleash the glory in beatem-up and unravel the mysteries of dioramas – the "Blades & Wands Bundle" awaits!