Baki Hanma: Blood Arena
Enter the brutal world of Baki Hanma: Blood Arena, a thrilling 2D action game inspired by the anime phenomenon Baki. With gameplay reminiscent of classic fighting titles, this game blends precision, timing, and shonen-style flair to deliver a high-energy combat experience.