Ace Attorney Investigations Collection
Pre-Order Bonus Five arranged tracks will be added to the game. Track List: - Confrontation - Allegro 2011 - Confrontation - Presto 2011 - Miles Edgeworth - Objection! 2011 - Pursuit - Uncover the Truth - Pursuit - Uncover the Truth (No Intro) Go to the Options menu and under Audio → Soundtrack, select "Arranged" to use these tracks in-game. You can also listen to them in the Gallery's "Music Collection" section. *Pre-order bonus contents may become available separately at a later date. Experience both Ace Attorney Investigations games in one gorgeous collection! Step into the shoes of Miles Edgeworth, that prosecutor of prosecutors from the Ace Attorney mainline games! Leave the courtroom behind as you walk with Edgeworth around the crime scene, gathering evidence and clues and talking with persons of interest. Use your wit and what you discover to solve tough, intriguing cases through logic and deduction. - Both games have been given the full HD treatment, including all-new designs for the chibi characters! Classic pixel art style is also available for a more retro vibe! - Quality of life improvements including Chapter Select have been added, making it a breeze to replay your favorite parts! - Autoplay and Story Mode have also been added. Autoplay will progress the dialogue for you, while Story Mode will solve even the toughest puzzles on your behalf -- perfect for those who just want to sit back and enjoy a good mystery! *You can turn Story Mode on and off at any time. - A Gallery section packed with bonus materials that are sure to please is also included! View in-game illustrations and character animations along with character design sketches and more! Listen to the background music of each game or bask in the beauty of some orchestral arrangements! - Play the games in English, French, German, Japanese, Korean, Traditional Chinese, and Simplified Chinese!