A YEAR OF SPRINGS
Experience the stories of Haru, Erika, and Manami in A YEAR OF SPRINGS, a visual novel trilogy about three friends navigating their feelings of love, connection, and just wanting to belong. In ONE NIGHT, HOT SPRINGS, visit the hot springs with Haru, a young and anxious trans woman who just wants to enjoy herself on a trip with Manami but doesn't want to cause any trouble. In LAST DAY OF SPRING, spend a week as Erika, a well-meaning ex-delinquent who runs into more issues than expected when trying to plan a spa day for Haru. In SPRING LEAVES NO FLOWERS, help sheltered university student Manami think about what friendship and romance mean to her as she spends a day with Haru, Erika, and her boyfriend. Features: - Three visual novels with multiple endings - An all-new epilogue exclusive to the trilogy collection - Soft and cute art with a relaxing original soundtrack - Music player, CG gallery, and other extras Content warning: This trilogy discusses issues that people of different genders and sexualities may face, which is a topic that can be sensitive and personal.