Ride 2
Discover, transform and test out the fastest and most iconic motorbikes in the world’s largest digital garage! More than 170 bikes, new models and categories, like the legendary Two-Strokes for real fans, the Supermoto with their ad hoc physics and the Café Racers with their retro style. Collect them all! Travel around the world in an unforgettable and extraordinary sequence of events: GP circuits, country tracks and city tracks. Over 30 tracks, including the legendary Nürburgring Nordschleife. Set up your bike by customising the aesthetics, motor, brakes, suspension and transmission and enjoy more than 20 brands in Ride 2 to bring your rider to life, choosing gear and riding style! 16 game modes: speed down the queen of tracks, Nürburgring, ride in typical motard style and slalom race through street cones for the most enjoyable riding experience ever!