Rugby Challenge 3
Crouch! Bind! Set! NEW RUGBY SEVENS. Bringing the realism and fast-paced action of seven a side Rugby. NEW BE A PRO MODE. Control your own destiny over 13 action packed seasons starting as a rookie and finishing as a pro. NEW FANHUB. Interactive player creator allowing you to create yourself as a player and play through the ranks. CREATE AND DOWNLOAD. Custom players and teams with new tattoo feature, shared online across all platforms. REAL TIME COMMENTARY. By Grant Nisbett and Justin Marshall. French commentary by Eric Bayle and Thomas Lombard. MULTIPLE GAME MODES. Including: Single Match, Multi-team, Competition, extensive multi-year Career Mode, Be a Pro Mode, and Online. OVER 11 COMPETITIONS. Including the all new Super Rugby, ITM Cup, and Currie Cup.