ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND
An exciting collaboration between The Heroic Legend of Arslan anime and the action-infused Warriors series! The exhilaration of plowing through large armies has been fused together with the charm and style of the world crafted in the anime. Experience the grand historical fantasy with ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND! Shared visual style and talented voice actors help players relive the anime! Single-handedly scatter enemies, then wipe them out with special Rush units in this new form of Warriors action!