Scenario Set 8
"Charge Into Enemy Lines", "Search for Azrael" and "Defense of the Keep of Saint Emmanuel" will be added as Free Mode scenarios under DLC 2. New weapons, the "Dragonslayer Sword", "Ninja Stealth Blade" and "Dominator's Sword" will become available when you enter battle with your story character. After clearing the scenarios, these weapons can be used in other battles as well. Also, the Limited Skill Cards, Bold and Resolute Marzban, The Reticent Mardan and Dominating Sword Skills can be acquired during the battle if specific conditions are met.