Planet of the Eyes
A finalist for "Best Indie Game" at the Canadian Videogame Awards, Planet of the Eyes tells the tale of a service robot stranded on a mysterious planet. A stunning visual mix of puzzle and platforming challenges, an original musical score and fully voiced audio logs will sweep you away on the immersive journey of a lone robot in an unknown world.