A Boy and His Blob
A Boy and His Blob makes its triumphant return! As the boy, you feed Blob jelly beans and watch him transform into cool and useful objects to solve puzzles and escape danger. With its robust and emotionally driven story, challenging puzzles, and visually impressive art style, A Boy and His Blob marks the re-release of this 2009 cult-classic!