Ice Age Scrat's Nutty Adventure
Join Scrat’s quest for the Crystal Nuts Ice Age’s favorite sabre-tooth squirrel, Scrat, is at it again in an all-new adventure! A mysterious mechanism in an ancient Scratazon Temple, has locked away his prized possession – and the only way to get it back is an epic quest to find four legendary Crystal Nuts, scattered across the land. It’s up to you to guide Scrat through a hilarious 3D action-adventure, where you’ll face fierce prehistoric creatures, survive crazy calamities, and return the missing relics to their rightful home. Enter the world of Ice Age! Get ready to visit a host of classic Ice Age locations, where you’ll jump from icicle to icicle, ride raging geysers, leap across burning lava, and reach for impossible heights, all with Scrat’s hilarious slapstick acrobatics. You might even spot some familiar Ice Age friends along the way! Hunt for special powers! Explore adventure-packed locations to discover treasures that unlock special powers and help Scrat to jump higher, grab heavier objects and find every last treasure. It’s a dangerous world It takes guts to get the Crystal Nuts! Prepare to deal with fierce wolves, insidious insects, giant prehistoric bosses, and – most perilous of all – Scrat’s never-ending bad luck!