Rugby League Live 4
LET’S MAKE HISTORY Set Plays - A variety of tactics give you a choice of dynamic attacking options to outsmart the defense. Real Time On-The-Fly Interchange System. A deep career mode that spans multiple decades, take a player from junior ranks right up to the big leagues! FanHub Creation Suite - Create your own stadiums, logos, players and teams and share them online across all supported platforms. Over 100 teams, 300 NRL players with photorealistic likenesses, and up to date 2017 rosters and team jerseys. All new motion captured animations - including ankle taps, big hits and more!