Chariot
Embark on a journey to give his majesty the ride of his afterlife. Guide a chariot containing the King's remains through underground caves using physics-based mechanics such as pushing, pulling, riding and swinging. Alone or with a friend, lead the brave Princess and her faithful Fiancé into the royal catacombs to find the perfect resting place for the King! The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish.