ACE COMBAT 6: Fires of Liberation
Witness high definition graphics rendering the world around you into super realistic war zones, made possible only by next generation processing power. Lead not only aerial combat units but also naval and ground combat units to victory. Massive conflicts unfold on a “living battlefield” integrated by the “Dynamic Operation System” where up to six independent aerial, ground, and naval battles can break out at once as allies and enemies clash in real-time.