NBA 2K16 Michael Jordan Special Edition
NOTE: All multiplayer servers for NBA 2K16 will be shutdown as of 12/31/2017. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. NBA 2K is back with the most true-to-life NBA experience to date with NBA 2K16. Featuring an all-new MyCAREER experience written, directed & produced by acclaimed filmmaker Spike Lee. Guide your MyPLAYER through the complete NBA journey, take control of an NBA franchise, or hone your skills online competing against gamers around the world. The NBA 2K16 Michael Jordan Special Edition also features additional in game rewards: Digital Jordan shoes for your MyPLAYER; Jordan T-shirt for your MyPLAYER; Jordan Jersey for your MyPLAYER; 30,000 Virtual Currency; MyTEAM VIP+ Packs, featuring 3 Emerald Packs AND a new Special Edition Exclusive Moments Card.