Marvel's Avengers Definitive Edition
Assemble your team of Earth’s Mightiest Heroes, embrace your powers, and live your Super Hero dreams. Marvel’s Avengers is an epic, third-person, action-adventure game that combines an original, cinematic story with single-player and co-operative gameplay*. Assemble into a team of up to four players online, master extraordinary abilities, customize an expansive roster of Heroes, and defend the Earth from escalating threats. Marvel’s Avengers begins at A-Day, where Captain America, Iron Man, the Hulk, Black Widow, and Thor are unveiling a new, hi-tech Avengers Headquarters in San Francisco. The celebration turns deadly when a mysterious enemy causes a catastrophic accident which results in massive devastation. Blamed for the tragedy, the Avengers disband. Five years later, with all Super Heroes outlawed and the world in peril, a sprawling adventure ignites when a determined young woman named Kamala Khan sets out to reassemble and rebuild the Avengers to stop the unchecked power of the secretive new force known as AIM. Marvel's Avengers delivers the definitive Avengers gaming experience with an adventure that sends out heroes from space, to the hidden kingdom of Wakanda, or an apolcalyptic alternative future. Assemble a roster of 11 unique heroes and restore their powers; then continue to battle AIM solo or online with friends. Unlock powerful skills and new gear for each of Earth’s Mightiest Heroes to suit your playstyle. Flexible combat system, dynamically scaling difficulty, plus customizable gear and skills to support unique playstyles for each Hero. The Definitive Edition includes over 400 classic, fan-favorite, and all-new original outfits inspired by over 80 years of Marvel history to customize these iconic Heroes. The Definitive Edition includes all released DLC missions and heroes. *Online access required for multiplayer.