The Gold Edition includes the base game and the Season Pass: - Jack the Ripper expansion - The Last Maharaja Pack: 10 exclusive missions - Streets of London Pack: 2 exclusive missions, 3 outfits, 13 weapons, 6 pieces of gear - A Long Night exclusive mission - Victorian Legends Pack: Evie outfit, 3 weapons, and 3 pieces of gear - Steampunk Pack: Jacob outfit, 3 weapons, and 2 pieces of gear - Permanent XP boost - 500 Helix Credits London, 1868. Lead your underworld organization in the midst of the Industrial Revolution to break the corrupt stranglehold on the city in a visceral adventure filled with action, intrigue, and brutal combat. DUAL CHARACTERS, DUAL COMBAT STYLES As the brash, rebellious Jacob Frye, put up your dukes and take enemies on with lightning-fast multikills and countermoves with your arsenal of weapons. As his twin sister Evie, master the art of stealth as a relentless Assassin who has perfected the silent, swift strike. EXPLORE THE FAST-PACED WORLD OF INDUSTRIAL LONDON From Buckingham Palace to Big Ben, fight and triumph across the massive open world of Victorian London. Use parkour across moving vehicles to track down enemies or escape after a daring raid, hijack carriages to engage in a no-holds-barred street race, or blaze a trail of destruction aboard steamboats along the River Thames. LEAD THE LONDON UNDERWORLD Establish Great Britain’s fiercest gang, the only force that can challenge the elite and defeat rival gangs. Infiltrate enemy strongholds by using an arsenal of weapons to take over London’s underworld. From robbing trains to rescuing child laborers, bring justice to London’s dangerous streets.